sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Weekend

Perjantaina oli eka työpäivä. Päivä alkoi kasilta, ja löysin kuin löysinkin paikalle ajoissa. Mut otettiin hyvin vastaan, vaikka eivät kaikki hyvin englantia puhuneetkaan (tai eivät uskaltaneet puhua). Lapset ujosteli alkuun paljon, mut sit yhtäkkiä yks roikku mun hiuksissa, toinen kädessä ja kolmas halus pelata muistipeliä. Melkein jo synty tappelukin siitä, kuka saa opettaa mulle saksan kielisiä sanoja muistipelin yhteydessä. Siinäpä istut sitten välissä ja yrität rauhoittaa tilanteen suomen/englannin/ruotsin/saksan kielen sekoituksella.. :D 

Lauantaina oltiin Hannoverissa shoppailemassa. En oikeastaan ees tiennyt aikaisemmin, et se on niinkin iso kaupunki. Kaduilla oli hirveesti ihmisiä ja muutenkin hurjasti liikennettä. Lähdettiin hostellilta aamupäivällä joskus klo 11 aikoihin ja takaisin saavuttiin illalla kymmenen jälkeen. Voin sanoo, että oli jalat aika kipeet jälkeenpäin. Suunnitelmissa olis muutaman päivän reissu Berliiniin, saa nähdä mitä siitä sit tulee!

Tänään kävin ostamassa itelleni salikortin (koska kyllä, nää kaikki kakut ja muut herkut vaatii veronsa). Oon jotenkin yllättynyt, miten helposti oon mun enkulla pärjännyt! Aattelin, et tommoset asiointitilanteet vois tuottaa hankaluuksia ainakin alkuun, mut eihän täällä oo mitään ongelmaa ja jos on niin se on ainakin hauskaa. :D

Myöhemmin päivällä käytiin syömässä, koska meillä ei hostellilla ollut mitään ruokatarvikkeita ja kaupat on sunnuntaisin kinni. Käytiin sit kävelemässä vähän ympäri kaupunkia ja nautittiin auringosta. Matkaan tarttu myös värityskirja, mitä oon tässä väritellyt illalla.

Huomenna meen päiväksi Kaisan päiväkotiin, koska mun päikkärissä on koulutuspäivä ja lapsia ei siis ole. Tiistaina meen sit takasin omaan päiväkotiin. 

Gute Nacht!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti