perjantai 1. huhtikuuta 2016

Hello there!

Olen siis kolmannen vuoden lähihoitajaopiskelija, matkalla Saksaan vähän alle kahdeksi kuukaudeksi työssäoppimaan päiväkotiin. Ikää mulla on 18-vuotta ja tää on mun elämäni toinen reissu ulkomaille!

Ajattelin, että alotan pakkaamaan ajoissa, et varmasti tulee kaikki tarvittava mukaan. Noh, yllättäen tässä kävi taas niin, et alotin äsken ja lähtö on tosiaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Mun matkalaukku pursuaa nyt jo tavaraa ja varmaan puolet puuttuu.. Noh, katsotaan mitä tästä tulee :D

Fiilikset on aika sekavat. Oon hirmu innoissani, mutten oo vieläkään käsittänyt et parin päivän päästä oon oikeesti Saksassa, tarkemmin ottaen Hamelnissa. Itse asiassa vasta nyt se todellisuus iski, kun kaivoin ton matkalaukun keskelle lattiaa ja rupesin tyhjentämään vaatehuonetta. Pian nähdään, miten perus suomityttö oikeesti pärjää maailmalla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti